صبح امروز مسکن خانواده دارای ۳ عضو معلول تحت پوشش بهزیستی بناب همزمان با سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صبح امروز با حضور مدیرکل سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان مسکن خانواده دارای ۳ عضو معلول تحت پوشش بهزیستی بناب افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارشد زاده مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این خانواده با داشتن ۳ معلول تحت حمایت کامل اداره بهزیستی هستند، گفت: برابر قوانین و اختیارات به این خانواده کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌شود.

ارشد زاده با اشاره به ساخت مسکن برای این خانواده گفت: بهزیستی ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۶۰ میلیون ریال کمک از محل مشارکت‌های مردمی جهت احداث به این خانواده کمک کرده است و تمامی انشعابات این منزل به همکاری ادارات برق، آب و گاز به صورت کاملا رایگان نصب شده است.

او گفت: امروز به صورت همزمان هزار ۶۷۳ واحد مسکونی در سراسر کشور به چنین خانواده‌هایی واگذار شد.

او افزود: در استان آذربایجان شرقی ۳۶ منزل واگذار گردید که در شهرستان بناب یک واحد به صورت ویدیو کنفرانس و با دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

او در پایان از کمک بهزیستی بناب جهت اشتغال این خانواده خبر داد و گفت: طبقه پایین این منزل طوری طراحی شده است تا بتوان در آن قالیبافی انجام داد و در راستای شروع کار و خرید وسایل قالیبافی به این خانواده ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال داده شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.